суббота, 7 ноября 2015 г.

Модуль 9

В цьому модулі я спробував знайти відповіді на запитання: чи можу я належним чином спрямувати самостійну роботу учнів і чи можна навчити робити їх це самостійно. Для мене  значною проблему  видається врахування різних  освітніх потреб учнів, врахування абсолютно всіх видається неможливим, бо це  практично індивідуальна робота з кожним, що вимагає значних часових витрат, які я не можу собі дозволити.
Разом з тим, зміст модулю показав мені окремі шляхи для того, щоб диференціювати не лише зміст навчання, його процес, а й навчальне середовище. Стосовно диференціації змісту навчання  я бачу певні обмеження: всі учні мають в кінцевому результаті продемонструвати знання, максимально наближені до вимог програми. Звичайно, кожен учень може обрати собі бажаний рівень досягнень, але за досягненнями учнів судять про ефективність вчителя... Знову питання, на які важко знайти відповідь...


Комментариев нет:

Отправить комментарий