Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
• зрозуміти, як правильно створювати списки використаних джерел;
• розглянути, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
• оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
• створити форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
• переглянути План вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни;
• запланувати, як учні будуть використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
• обговорити з колегами закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.
Благато цікавого дізнався про авторські права та процедуру створення електронної пошти та умов друку в інтернеті учнів. Зробив для себе помітки, як правильно занотовувати ресурси, використані під час створення проектів.
• зрозуміти, як правильно створювати списки використаних джерел;
• розглянути, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
• оцінити Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
• створити форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
• переглянути План вивчення теми та внесла до нього відповідні зміни;
• обговорити з колегами закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах.
Благато цікавого дізнався про авторські права та процедуру створення електронної пошти та умов друку в інтернеті учнів. Зробив для себе помітки, як правильно занотовувати ресурси, використані під час створення проектів.
Комментариев нет:
Отправить комментарий